W celu świadczenia usług na odpowiednim poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki te umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania strony internetowej oraz realizację podstawowych jej zadań, a po zaakceptowaniu przez Ciebie zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej oraz celów marketingowych. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych i marketingowych. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich wskazanych wyżej kategorii kliknij przycisk "Zaakceptuj wszystko". Dodatkowe ustawienia plików cookies możesz zmieniać po kliknięciu przycisku „Zmień ustawienia”. Jeśli ustawienia odpowiadają Twoim preferencjom, aby wyrazić zgodę na instalowanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym w wybranym przez Ciebie zakresie kliknij przycisk "Zapisz ustawienia". Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności

W celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego wykorzystywane są pliki funkcjonalne. Dzięki tym plikom nasz serwis www jest wyświetlany prawidłowo dlatego możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, to jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

 

Serwis BTS naprawa urządzeń  2026

Regulamin

1.Naprawy wykonywane są na żądanie Klienta, na podstawie sporządzonej przez Serwis karty zlecenia.

2. Na karcie zlecenia wpisywane są dane Klienta oraz dane wyposażenia , urządzenia, części.

Ponadto karta zlecenia zawiera przewidywany zakres czynności naprawczych do wykonania.

3. Przed oddaniem wyposażenia bądź urządzenia do naprawy Klient zobowiązany jest przekazać

wykaz przedmiotów znajdujących się w wyposażeniu lub przekazanych

wraz z urządzeniem lub częścią , a niepołączonych z nimi trwale.

4. Na życzenie Klienta zostaną określone szacunkowe koszty naprawy. Koszty szacunkowe to

bezpłatna forma określenia przewidywanych kosztów usługi na podstawie stanu testera

bądź urządzenia dającego się ustalić w czasie czynności przyjęcia z określeniem kosztów

robocizny i części według cenników obowiązujących w momencie oszacowania.

5. Jeżeli podczas wykonywania usługi ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności

naprawczych, serwis poinformuje o tym Klienta. W takim przypadku wykonanie czynności

dodatkowych nastąpi dopiero po zatwierdzeniu rozszerzenia zakresu usług.

Formę zatwierdzenia (pisemna, ustna, e-mail, telefoniczna) każdorazowo określi Serwis.

W przypadku, gdy stwierdzone zostaną usterki, które nie były zlecone do naprawy, a mają

wpływ na bezpieczeństwo pojazdu bądź urządzenia, Serwis uprzedzi Klienta o konieczności usunięcia takich usterek.

6. Przewidywany termin odbioru wyznaczony jest w karcie zlecenia w zależności od możliwości Serwisu i zakresu zleconej usługi.

Klient zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru pojazdu czy urządzenia po upływie terminu ustalonego jako przewidywany

termin w karcie zlecenia, chyba że usługa nie została do tego czasu wykonana. W razie uchybienia przez Klienta powyższemu

terminowi odbioru, Serwis prześle Klientowi drogą pocztową wezwanie z podaniem dodatkowego terminu na odbiór.

Gdy w terminie dodatkowym Klient nie odbierze urządzenia, zapłaci Serwisowi

karę umowną w wysokości 30 zł za każdy dzień zwłoki liczony od dnia następnego

od wyznaczonego terminu dodatkowego. Serwis może dochodzić odszkodowania

na zasadach ogólnych, jeżeli wysokość szkody przewyższy zastrzeżoną karę umowną.

7. Nieodebranie urządzenia – części ( np. pompa wtryskowa, wtryskiwacz itd. ) w

ciągu 6 miesięcy po upływie dodatkowego terminu wskazanego zgodnie z pkt. 6 oznacza

wyrażenie zamiaru pozbycia się rzeczy. Serwis może usunąć porzucone w ten sposób

urządzenia - części ( np. pompa wtryskowa ,wtryskiwacz itd. )

8. Rozliczenie zlecenia następuje na podstawie cenników obowiązujących w Serwisie w momencie

składania zlecenia. Cenniki robocizny oraz części zamiennych znajdują się w Serwisie i na żądanie

Klienta będą mu przedstawione do wglądu. Należność za wykonane zlecenie

jest płatna na podstawie wystawionej na dzień odbioru faktury, gotówką w kasie Serwisu przed

wydaniem pojazdu bądź urządzenia lub inną formą płatności wskazaną przez

Serwis (karta, przelew). Brak zapłaty stanowi podstawę do odmowy wydania pojazdu lub

urządzenia oraz powoduje naliczanie odsetek w wysokości ustawowej – począwszy od dnia wymagalności.

9. W celu zabezpieczenia kosztów naprawy wykonywanej na podstawie powyższego zlecenia

naprawy, Klient ustanawia na rzecz Serwisu zastaw na stanowiącym jego własność urządzeniu

lub wyposażeniu bliżej określonym w karcie zlecenia o wartości do ustalenia według EUROTAX, AUDATEX itp.

10. Z chwilą zawarcia umowy Klient oddaje w posiadanie Serwisu przedmiot zastawu określony

w pkt. 9. Serwis może oddać przedmiot zastawu do przechowania osobie trzeciej, zajmującej się

przechowaniem rzeczy tego rodzaju, bądź przechowywać przedmiot

zastawu we własnym zakresie przez czas od daty zawiadomienia Klienta o terminie wydania

samochodu po naprawie do czasu zapłacenia kosztów naprawy na koszt Klienta.

11. Zastaw zabezpiecza wszelkie koszty Serwisu, należność za naprawę, odsetki za opóźnienie w zapłacie kosztów naprawy

i inne koszty związane z przedmiotem zastawu.

12. Wszelkie spory wynikłe z wykonania usługi naprawy będą rozstrzygane przez

sąd powszechny, właściwy miejscowo ze względu na siedzibę Serwisu.

13. Administratorem danych osobowych Klientów jest Serwis w którym realizowana jest naprawa.

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu wykonania usługi naprawy

(podstawa prawna umowa) oraz przez okres wynikający z odrębnych

przepisów prawa (podstawa prawna: realizacja wymogów prawnych). Podanie danych ma charakter

dobrowolny jednak ich niepodanie może uniemożliwić poprawne wykonanie usługi.

Klientowi przysługuję prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania i poprawiania.

Klient ma prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia

sprzeciwu wobec ich przetwarzania i wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych.

W celu realizacji przysługujących Klientowi praw powinien się zgłosić do serwisu w którym wykonana była naprawa.

14. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od Serwisu informacji o statusie zlecenia serwisowego

dostępnymi kanałami komunikacji telefonicznej i elektronicznej sms ,mms ,whats-app , email .

W przypadku umów zawieranych przez Serwis z Klientami będącymi konsumentami, nie stosuje się

postanowień pkt. 7, 9, 10, 11, 12 niniejszych ogólnych warunków.

15.Dostarczenie na własny koszt – wysyłka do klienta UPS

(koszty ustalane indywidualnie z klientem 

BTS Auto Majster Centralny Serwis Urządzeń Diagnostycznych Bielsko-Biała

BTS Automajster naprawa - uruchomienia - szkolenia KTS testery Bosch

ATSerwis  Autel Serwis naprawa -uruchomienia-szkolenia -ADAS szkolenia uruchomienia

Eps Bosch serwis części 

DCP800 uruchomenia serwis 

Kts Bosch serwis SDA - SGW szkolenia 

Acs Bosch serwis

Robinair części

Kalibracje

IA900 /IA1000 Adas uruchomienia serwis - szkolenia 

Program wymiany testerów Bosch nowe modele nowa transmisja SDA system SGW – zobacz

Stary Kts 540 i Kts 570 brak wsparcia - zobacz info z rokiem 2025 brak komunikacji

Promocja KUP KTS i Program z SDA odbierz nagrodę

KTS 560 KTS 590 KTS - Kup KTS + pakiet programu – zobacz

Cennik do pobrania 2026 - pobierz

Nowość przewody do Tesli – Pakiet

Aktualizacje Bosch i dokumentacja

BTS Alwi L.Wieja serwis urządzeń diagnostycznych Bosch

AUTEL SZKOLENIA SERWIS URUCHOMIENIA 

Alwi L.Wieja Bosch Diagnostics - Serwis Urządzeń Diagnostycznych Szkolenia Wdrożenia Infolinia

Autoryzowany Serwis Urządzeń Diagnostycznych od 1996r. W tym czasie zdobyliśmy wysoką pozycję i ogromne

doświadczenie w serwisowaniu urządzeń diagnostycznych będących na wyposażeniu serwisów autoryzowanych Bosch Serwis, Bosch Diesel

Serwis i warsztatów nie autoryzowanych na terenie całego kraju i za granicą .

Dysponujemy kadrą fachowców i odpowiednim wyposażeniem technicznym i zapleczem szkoleniowym .

Posiadamy pełne możliwości w zakresie obsługi naszych Klientów – od projektu, poprzez sprzedaż i

montaż do etapu obsługi i serwisowania użytkowanego przez Was wyposażenia.

Wykonujemy okresowe przeglądy, kalibracje ,naprawy analizatorów spalin, dymomierzy ,Acs stacje klimatyzacji ,Eps testery wtryskiwaczy,Dcu ,Kts.

diagnostycznych, wyposażamy Stacje Kontroli Pojazdów, stacje obsługi jak również niezależne warsztaty w urządzenia

serwisowe Bosch.

 

Alwi L.Wieja Bosch Diagnostics-W razie zgłoszenia uszkodzenia urządzenia zapewniamy szybki dojazd do klienta.

Alwi L.Wieja Bosch Diagnostics-Serwis Urządzeń Diagnostycznych to także autoryzowany serwis urządzeń

diagnostycznych firmy Bosch.

 

Zgłoszenie napraw:

W przypadku awarii urządzeń prosimy o zgłoszenie tego faktu pod nr telefonów

Tel 0338116486/338116769

Gsm.692287183/693287740/693287750