W celu świadczenia usług na odpowiednim poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki te umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania strony internetowej oraz realizację podstawowych jej zadań, a po zaakceptowaniu przez Ciebie zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej oraz celów marketingowych. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych i marketingowych. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich wskazanych wyżej kategorii kliknij przycisk "Zaakceptuj wszystko". Dodatkowe ustawienia plików cookies możesz zmieniać po kliknięciu przycisku „Zmień ustawienia”. Jeśli ustawienia odpowiadają Twoim preferencjom, aby wyrazić zgodę na instalowanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym w wybranym przez Ciebie zakresie kliknij przycisk "Zapisz ustawienia". Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności

W celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego wykorzystywane są pliki funkcjonalne. Dzięki tym plikom nasz serwis www jest wyświetlany prawidłowo dlatego możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, to jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
thumb

KTS 560 Nowy 9900 pln brutto + oddaj stary Kts i odbierz Tpa 300 

Outlet Diagnoskopy i analizatory :

Bea 850 analizator i dymomierz Outlet 8900 pln brutto

Bea 750 analizator i dymomierz Outlet 10900 pln brutto

Fsa 720 diagnoskop –tester Outlet 12900 pln brutto

Fsa 720 z Cegami 30A diagnoskop – zestaw Outlet 17000 pln brutto

Fsa 740 diagnoskop z KTS 560 – zestaw Outlet 25000 pln Brutto z KTS 560

Fsa 500 diagnoskop – tester Outlet 11900 pln brutto

FSA 740 z modułem KTS 560 oferuje dla warsztatu uniwersalny system do kompleksowej diagnostyki pojazdów.

W zakresie dostawy znajdują się: wózek, zdalne sterowanie, monitor, komputer, mysz, drukarka, moduł pomiarowy, zasilacz, moduł

KTS 560,

2xprzewod połączeniowy. CZUJNIKI: czujnik temp.

oleju, sonda indukcyjna, Kl1/15 (UNI IV), Multi1, Multi2, cęgi prądowe 1000A, cęgi prądowe 30A, 3 x sondy

pojemnościowe kV-/kV+, B+/B-, czujnik do pom. ciśn. powietrza, 2xY-adapter, sonda UNI-KV. 

Od klasycznego testera silnika ...

Oferuje klasyczne badanie silnika z pomiarem np. sygnałów z układu zapłonowego, kąta wyprzedzenia zapłonu lub temperatury oleju.

... do badania podzespołów za pomocą innowacyjnego oprogramowania

FSA 720 oferuje wiele nowych możliwości.

Nowością jest generator sygnałów umożliwiający sprawdzanie czujników wraz z ich 

przewodami bez konieczności wymontowywania ich z pojazdu. Istnieje także możliwość zapamiętywania tzw.

przebiegów wzorcowych i wywoływania ich z pamięci w celu porównania. 

Pomiar długotrwały nagrywanie pomiaru - 24-godzinny upływności prądu z akumulatora jest źródłem informacji o „ukrytych” odbiornikach.

Umożliwia ustalić przyczynę częstych problemów z rozruchem silnika. 

FSA 720 moduł diagnoskop Bosch

Systemy i podzespoły pojazdów są coraz bardziej złożone, a modułowa platforma diagnostyczna jest praktycznym sposobem zapewnienia efektywnej pracy dzisiaj i elastyczności jutro. Moduł pomiarowy i diagnostyczny FSA 720 ma bogate wyposażenie w sondy pomiarowe dla wydajnej, płynnej pracy - nie trzeba wymieniać sondy – oraz ma 10 miejsc w uchwycie na sondy i jedno wolne miejsce na dodatkową sondę dla przyszłych rozwiązań.

Uniwersalny FSA 720 zapewnia wygodny pomiar i badanie sygnałów związanych z silnikiem, jak również podzespołów.

50 wstępnie skonfigurowanych testów komponentów (wymagany abonament na CompacSoft [plus]): testuj podzespoły w samochodzie w krótkim czasie

Wydajny 2-kanałowy oscyloskop o wysokiej szybkości próbkowania (50 M probek/s): umożliwia szybkie rejestrowanie przebiegów sygnałów elektrycznych w celu uzyskania bardzo dokładnych i szybkich rozwiązań do usunięcia usterek elektrycznych

Pomiar prądu spoczynkowego akumulatora przez okres do 24 godzin: rozbudowany elektroniczny sprzęt pomiarowy pomaga zdiagnozować trudne do zlokalizowania problemy z akumulatorem i wykrywa przyczyny trudności z uruchomieniem silnika

Intuicyjne oprogramowanie SystemSoft [plus] pilotowane z menu: przejrzyste i zwięzłe dla szybkiego i dokładnego testowania systemów w samochodzie

Skuteczna łączność poprzez Bluetooth z komputerem: wygodna do użytku mobilnego

Możliwość rozbudowy: dołącz moduły KTS w celu wyświetlania wartości rzeczywistych z diagnozy sterowników. Stosuj razem z FSA 050, aby testować pojazdy elektryczne i hybrydowe( opcja nie jest w zestawie)

Dopasowane akcesoria: sprawdź wiele sond, czujników i pakietów dostępnych do optymalnego wykorzystania w profesjonalnym warsztacie.

Moduł pomiarowy z uchwytem na sondy

Wspornik do ustawiania

Zasilacz z przewodem przyłączeniowym

Oprogramowanie systemowe SystemSoft[plus]

Przewód przyłączeniowy Multi 1 i Multi 2

Przewód podłączeniowy do B+/B-

Przewód podłączeniowy zaciski 1/15

Sonda pojemnościowa 3 x KV+/czerwona

Sonda pojemnościowa 3 x KV-/czarna

Sonda indukcyjna

Cęgi prądowe 1000 A

Lampa stroboskopowa

Czujnik temperatury oleju

Czujnik do pomiaru ciśnienia powietrza z wężem

Cęgi prądowe 30 A w zestawie do  wersji ( fsa 740 i wysokich numerów Edition ) 

Wyposażenie dodatkowe którego nie ma w zestawie:

Cęgi prądowe 30 A

1 687 224 969

Sonda temperatury na podczerwień

1 687 230 066

Sonda temperatury powietrza

1 687 230 060

Przewód połączeniowy (3 m) dla sondy temperatury

1 684 465 517

Adapter Y

1 687 023 356

Uniwersalna sonda pojemnościowa obwodu wtórnego

1 687 224 973

Sonda pojemnościowa do pomiarów indywidualnych cewek zapłonowych

1 687 224 987

Zestaw końcówek oraz przewodów pomiarowych

1 687 011 208

Pilot

1 687 201 985

Pakiet obwodu pierwotnego

0 688 100 017

Pakiet obwodu wtórnego

0 688 100 002

Zestaw do pomiaru ciśnienia cieczy (do maks. 10 bar)

1 687 430 008

FSA 050

CĘGI PRĄDOWE BOSCH 1687224969 30A BOSCH 1687224969

0 684 010 050

FSA 740 Edition z KTS 560 + oryginalny wózek Bosch .

Monitor LCD 24”, pochylany ekran, rozdzielczość 1920x1080

Kolorowa drukarka laserowa

Szybki wydruk (ok. 18 stron/min), wygodna w użytkowaniu         

FSA 740 z modułem KTS 560 oferuje dla warsztatu uniwersalny system do kompleksowej diagnostyki pojazdów. W zakresie dostawy znajdują się: wózek, zdalne sterowanie, monitor, komputer, mysz, drukarka, moduł pomiarowy, zasilacz, moduł KTS 560, 2xprzewod połączeniowy. CZUJNIKI: czujnik temp. oleju, sonda indukcyjna, Kl1/15 (UNI IV), Multi1, Multi2, cęgi prądowe 1000A, cęgi prądowe 30A, 3 x sondy pojemnościowe kV/kV+, B+/B-, czujnik do pom. ciśn. powietrza, 2xY-adapter, sonda UNI-KV. 

Bosch oferuje klasyczne badanie silnika z pomiarem np. sygnałów z układu zapłonowego, kąta wyprzedzenia zapłonu lub temperatury oleju.

Bosch poleca do badania podzespołów za pomocą innowacyjnego oprogramowania

FSA 740 oferuje wiele nowych możliwości. Nowością jest generator sygnałów umożliwiający sprawdzanie czujników wraz z ich przewodami bez konieczności wymontowywania ich z pojazdu. Istnieje także możliwość zapamiętywania tzw. przebiegów wzorcowych i wywoływania ich z pamięci w celu porównania.

Cechy szczególne KTS 560

Praca na bazie ESI Evolutio  - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS

Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC

USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC

Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch

Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy

Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet

DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol) 

Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym rynku.

Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka:

szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym 

czasie poprzez różne kanały komunikacji. Spełnia wymagania dla diagnozy OE.

Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 PassThru. Szybki przegląd systemów

Szybki odczyt wartości rzeczywistych

Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie

Ochrona przed brudem i wodą IP53 

Katalogowa cena FSA 740 z KTS 560 

Katalogowa cena FSA 740 z KTS 560 wersja DEMO 

FSA 050 tester usterek elektroniki 0 684 010 050

FSA 050 podręczny multimetr Bosch 0 684 010 050

FSA 050 tester wtryskiwaczy elektromagnetycznych 0684010050

FSA 050 tester wtryskiwaczy piezoelektrycznych 0 684 010 050

FSA 050 tester pojazdów hybrydowych i elektrycznych 0 684010050

FSA050 tester elektroniki w pojazdach 0 684 010 050

FSA 050 przykładowe pomiary  - https://youtu.be/MeAnry7VCwM

Multimetr wysokiego napięcia FSA 050 testuje wszystkie elektryczne napędy i jest szybkim i wygodnym sposobem na kompetentne rozwiązywanie

problemów z pojazdami elektrycznymi i hybrydowymi. Dzięki poręcznemu FSA 050 warsztat będzie przygotowany na trend w kierunku napędów elektrycznych.

Kompaktowe, lekkie i intuicyjne urządzenie bezprzewodowe umożliwia wydajne i dokładne sprawdzanie napięcia, rezystancji, pojemności, ciągłości, izolacji oraz

badanie pojemności elementu piezo we wtryskiwaczach piezoelektrycznych. Jest to mały przyrząd o dużych możliwościach!

Fsa 050 Jako samodzielny przyrząd pozwala kontrolować wysokie napięcie oraz izolację w elektrycznych i hybrydowych układach napędowych

Podłączony jako moduł testowy do FSA 500 lub FSA 720/740: zwiększ funkcjonalność i efektywność warsztatu i kompleksowo dokumentuj wyniki pomiarów

Kompaktowy (220 x 110 x 65 mm): poręczny rozmiar zapewniający wydajną pracę

Lekki (0,8 kg): mobilne rozwiązanie na terenie warsztatu

Interfejs Bluetooth: najwyższa wygoda - przesyłaj bezprzewodowo wyniki pomiarów do komputera warsztatu lub stacji FSA

W komplecie z walizką, dwoma przewodami pomiarowymi, sondą wysokiego napięcia, płytą CD/DVD z CompacSoft [plus] i adapterem

Bluetooth-USB: jest to ekonomiczny pakiet do testowania elektrycznych układów napędowych

BOSCH BEA 850 - komfortowy zestaw do analizy spalin wykorzystywany w warsztatach i

SKP do badania układów w pojazdach .

BEA 850 BOSCH ANALIZATOR spalin benzyna diesel

BEA 850 Bosch jest wymaganym narzędziem dla profesjonalnych warsztatów samochodowych i SKP  i wyposażony, aby spełnić wszystkie obecne i znane  wymagania dotyczące analizy spalin w pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz jest w pełni zatwierdzony do oficjalnych testów MOT. Można również przetestować pojazdy napędzane gazem ziemnym.

Modułowe podejście do sprzętu Bosch gwarantuje elastyczne możliwości rozbudowy na przyszłość. BEA 850 można łatwo rozbudować o moduł KTS, aby zapewnić diagnostykę jednostki sterującej. Dodatkowe wyposażenie jak FSA 720 lub FSA 500 umożliwia pełną analizę systemów pojazdu w celu zaawansowanej diagnostyki usterek pomiar elektryki CAN.

Dodatkowo można wyposażyć stanowisko o Kts 560 co daje możliwość diagnozy i wnikliwej analizy błędów .Weryfikacja i pomoc w usunięciu usterki pomaga dokumentacja Esi 2.0 pakiety do wyboru przez warsztat zakres uwarunkowany od zapotrzebowania .

Testowanie i minimalizowanie emisji zanieczyszczeń za pomocą modułowej technologii pomiarowej – zgodnie z najnowszymi przepisami i z najwyższą dokładnością pomiaru. Aby to osiągnąć, warsztat wymaga solidnej, przyszłościowej technologii, z jasnymi wskazówkami dla operatora i prostą obsługą. Nowe przyrządy do analizy emisji firmy Bosch wyróżniają się łatwością obsługi i oszczędnością czasu. Innymi szczególnie ważnymi aspektami codziennej obsługi analizatorów spalin są krótkie czasy rozruchu i krótkie czasy pomiarów.

Znacznie więcej niż tylko badanie spalin weryfikacja diagnostyka BEA 850 BOSCH .

Bosch zapewnia warsztatom pełne spektrum, od prostego badania spalin do pełnej analizy układu emisji:

Analizator spalin do badania spalin

System diagnostyki spalin do diagnostyki błędów

Modułowy, rozszerzalny system oczyszczania spalin dla wydajnego warsztatu

Wszystkie urządzenia charakteryzują się wysoką sprawnością oraz zgodną z wymaganiami klienta dokumentacją wyników pomiarów i diagnostyki. Wszystkie są łatwe w obsłudze. Dzięki modułowej konstrukcji, wysokiej jakości standardowi i innowacyjnej technologii pomiarowej zawsze stanowią inwestycję na przyszłość.

BEA 850 Bosch w zakresie dostawy

19-calowy monitor TFT zapewniający bezodblaskowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości i szerokim kącie widzenia

Pilot zdalnego sterowania do łatwego i praktycznego użycia podczas testowania

Drukarka z osłoną pyłoszczelną, zapewniająca pełny wydruk wyników w formacie A4

Moduł pomiarowy silnika z przejrzyście rozmieszczonymi mocowaniami dla wszystkich kabli przejściowych

Dymomierz oleju napędowego — referencyjny dymomierz RTM 430 Bosch

Klawiatura zamontowana na rozkładanym i estetycznym schowku w wózku

Moduł komputerowy (PC) - wysokowydajny i wytrzymały komputer PC

Moduł pomiaru spalin (z tyłu urządzenia) – dokładny pomiar i niskie wymagania konserwacyjne dzięki długoterminowej stabilności

Wózek - stabilny, łatwy w przesuwaniu, kółka z możliwością blokady

Diagnostyka jednostki sterującej BEA 850 można rozbudować o moduł KTS OBD lub KTS 560 SDA,Passthru do diagnostyki usterek (opcjonalnie)

Oprogramowanie BEA 850

Oprogramowanie testowe BEA 850 można obsługiwać intuicyjnie, a jego przejrzyście rozmieszczone menu ekranowe gwarantuje wydajną sekwencję testową. Zintegrowana baza danych klientów zawiera historię pojazdu i dane klientów. Wyniki badania spalin są ostatecznie przesyłane do programu AU-PLUS w celach statystycznych.

Oprogramowanie umożliwia również pełne i wnikliwe badanie :

Test i diagnostyka benzyny:

Gaz Wartości CO, CO2, o2, HC, lambda, NO (opcja)

Pomiar prędkości

Temperatura oleju

Wiele krzywych - Do 6 mierzonych zmiennych może być wyświetlanych jednocześnie jako krzywa: CO, CO2, O2, HC, NO, prędkość obrotowa silnika i temperatura oleju

Test i diagnostyka oleju napędowego

Badanie zadymienia podczas swobodnego przyspieszania

Ciągłe badanie zadymienia dymu

Pomiar prędkości

pomiar temperatury oleju

Zoptymalizowana komunikacja danych w warsztacie CORE system

Zorientowana na użytkownika dokumentacja wyników pomiarów i diagnostyki wydruk

Integracja już istniejących analizatorów spalin Bosch ( możliwość modernizacji

Kompatybilny z siecią wlan

Przed pomiarem należy sprawdzić:

– sondę poboru spalin (czy nie uszkodzona)

– układ zewnętrzny wylotowy spalin (przewody)

– zbiornik na skropliny (opróżnić, wypełniony)

– filtr kondensacyjny

– filtr wstępny w zbiorniku na skropliny

– filtr wstępny na przewodzie 30 cm za sondą poboru spalin

– filtr dokładnego oczyszczania

BOSCH BEA 850 - komfortowy zestaw do analizy spalin wykorzystywany w warsztatach i

SKP do badania układów w pojazdach –outlet

BEA 850 BOSCH ANALIZATOR spalin benzyna diesel  cena netto 8000 pln

BOSCH BEA 750 - komfortowy zestaw do analizy spalin wykorzystywany w warsztatach i

SKP do badania układów w pojazdach –outlet

BEA 750 BOSCH ANALIZATOR spalin benzyna diesel  cena netto 10000 pln

+ Kts 515 0 684 400 515  cena netto 2770 pln

Lub Kts 560 cena netto 8050 pln z SDA diagnoza i odblokowanie bramek producenta .