KTS 560 Nowy 9900 pln brutto + oddaj stary Kts i odbierz Tpa 300
Outlet Diagnoskopy i analizatory :
Bea 850 analizator i dymomierz Outlet 8900 pln brutto
Bea 750 analizator i dymomierz Outlet 10900 pln brutto
Fsa 720 diagnoskop –tester Outlet 12900 pln brutto
Fsa 720 z Cegami 30A diagnoskop – zestaw Outlet 17000 pln brutto
Fsa 740 diagnoskop z KTS 560 – zestaw Outlet 25000 pln Brutto z KTS 560
Fsa 500 diagnoskop – tester Outlet 11900 pln brutto
FSA 740 z modułem KTS 560 oferuje dla warsztatu uniwersalny system do kompleksowej diagnostyki pojazdów.
W zakresie dostawy znajdują się: wózek, zdalne sterowanie, monitor, komputer, mysz, drukarka, moduł pomiarowy, zasilacz, moduł
KTS 560,
2xprzewod połączeniowy. CZUJNIKI: czujnik temp.
oleju, sonda indukcyjna, Kl1/15 (UNI IV), Multi1, Multi2, cęgi prądowe 1000A, cęgi prądowe 30A, 3 x sondy
pojemnościowe kV-/kV+, B+/B-, czujnik do pom. ciśn. powietrza, 2xY-adapter, sonda UNI-KV.
Od klasycznego testera silnika ...
Oferuje klasyczne badanie silnika z pomiarem np. sygnałów z układu zapłonowego, kąta wyprzedzenia zapłonu lub temperatury oleju.
... do badania podzespołów za pomocą innowacyjnego oprogramowania
FSA 720 oferuje wiele nowych możliwości.
Nowością jest generator sygnałów umożliwiający sprawdzanie czujników wraz z ich
przewodami bez konieczności wymontowywania ich z pojazdu. Istnieje także możliwość zapamiętywania tzw.
przebiegów wzorcowych i wywoływania ich z pamięci w celu porównania.
Pomiar długotrwały nagrywanie pomiaru - 24-godzinny upływności prądu z akumulatora jest źródłem informacji o „ukrytych” odbiornikach.
Umożliwia ustalić przyczynę częstych problemów z rozruchem silnika.
FSA 720 moduł diagnoskop Bosch
Systemy i podzespoły pojazdów są coraz bardziej złożone, a modułowa platforma diagnostyczna jest praktycznym sposobem zapewnienia efektywnej pracy dzisiaj i elastyczności jutro. Moduł pomiarowy i diagnostyczny FSA 720 ma bogate wyposażenie w sondy pomiarowe dla wydajnej, płynnej pracy - nie trzeba wymieniać sondy – oraz ma 10 miejsc w uchwycie na sondy i jedno wolne miejsce na dodatkową sondę dla przyszłych rozwiązań.
Uniwersalny FSA 720 zapewnia wygodny pomiar i badanie sygnałów związanych z silnikiem, jak również podzespołów.
50 wstępnie skonfigurowanych testów komponentów (wymagany abonament na CompacSoft [plus]): testuj podzespoły w samochodzie w krótkim czasie
Wydajny 2-kanałowy oscyloskop o wysokiej szybkości próbkowania (50 M probek/s): umożliwia szybkie rejestrowanie przebiegów sygnałów elektrycznych w celu uzyskania bardzo dokładnych i szybkich rozwiązań do usunięcia usterek elektrycznych
Pomiar prądu spoczynkowego akumulatora przez okres do 24 godzin: rozbudowany elektroniczny sprzęt pomiarowy pomaga zdiagnozować trudne do zlokalizowania problemy z akumulatorem i wykrywa przyczyny trudności z uruchomieniem silnika
Intuicyjne oprogramowanie SystemSoft [plus] pilotowane z menu: przejrzyste i zwięzłe dla szybkiego i dokładnego testowania systemów w samochodzie
Skuteczna łączność poprzez Bluetooth z komputerem: wygodna do użytku mobilnego
Możliwość rozbudowy: dołącz moduły KTS w celu wyświetlania wartości rzeczywistych z diagnozy sterowników. Stosuj razem z FSA 050, aby testować pojazdy elektryczne i hybrydowe( opcja nie jest w zestawie)
Dopasowane akcesoria: sprawdź wiele sond, czujników i pakietów dostępnych do optymalnego wykorzystania w profesjonalnym warsztacie.
Moduł pomiarowy z uchwytem na sondy
Wspornik do ustawiania
Zasilacz z przewodem przyłączeniowym
Oprogramowanie systemowe SystemSoft[plus]
Przewód przyłączeniowy Multi 1 i Multi 2
Przewód podłączeniowy do B+/B-
Przewód podłączeniowy zaciski 1/15
Sonda pojemnościowa 3 x KV+/czerwona
Sonda pojemnościowa 3 x KV-/czarna
Sonda indukcyjna
Cęgi prądowe 1000 A
Lampa stroboskopowa
Czujnik temperatury oleju
Czujnik do pomiaru ciśnienia powietrza z wężem
Cęgi prądowe 30 A w zestawie do wersji ( fsa 740 i wysokich numerów Edition )
Wyposażenie dodatkowe którego nie ma w zestawie:
Cęgi prądowe 30 A
1 687 224 969
Sonda temperatury na podczerwień
1 687 230 066
Sonda temperatury powietrza
1 687 230 060
Przewód połączeniowy (3 m) dla sondy temperatury
1 684 465 517
Adapter Y
1 687 023 356
Uniwersalna sonda pojemnościowa obwodu wtórnego
1 687 224 973
Sonda pojemnościowa do pomiarów indywidualnych cewek zapłonowych
1 687 224 987
Zestaw końcówek oraz przewodów pomiarowych
1 687 011 208
Pilot
1 687 201 985
Pakiet obwodu pierwotnego
0 688 100 017
Pakiet obwodu wtórnego
0 688 100 002
Zestaw do pomiaru ciśnienia cieczy (do maks. 10 bar)
1 687 430 008
FSA 050
CĘGI PRĄDOWE BOSCH 1687224969 30A BOSCH 1687224969
0 684 010 050
FSA 740 Edition z KTS 560 + oryginalny wózek Bosch .
Monitor LCD 24”, pochylany ekran, rozdzielczość 1920x1080
Kolorowa drukarka laserowa
Szybki wydruk (ok. 18 stron/min), wygodna w użytkowaniu
FSA 740 z modułem KTS 560 oferuje dla warsztatu uniwersalny system do kompleksowej diagnostyki pojazdów. W zakresie dostawy znajdują się: wózek, zdalne sterowanie, monitor, komputer, mysz, drukarka, moduł pomiarowy, zasilacz, moduł KTS 560, 2xprzewod połączeniowy. CZUJNIKI: czujnik temp. oleju, sonda indukcyjna, Kl1/15 (UNI IV), Multi1, Multi2, cęgi prądowe 1000A, cęgi prądowe 30A, 3 x sondy pojemnościowe kV/kV+, B+/B-, czujnik do pom. ciśn. powietrza, 2xY-adapter, sonda UNI-KV.
Bosch oferuje klasyczne badanie silnika z pomiarem np. sygnałów z układu zapłonowego, kąta wyprzedzenia zapłonu lub temperatury oleju.
Bosch poleca do badania podzespołów za pomocą innowacyjnego oprogramowania
FSA 740 oferuje wiele nowych możliwości. Nowością jest generator sygnałów umożliwiający sprawdzanie czujników wraz z ich przewodami bez konieczności wymontowywania ich z pojazdu. Istnieje także możliwość zapamiętywania tzw. przebiegów wzorcowych i wywoływania ich z pamięci w celu porównania.
Cechy szczególne KTS 560
Praca na bazie ESI Evolutio - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym rynku.
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka:
szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym
czasie poprzez różne kanały komunikacji. Spełnia wymagania dla diagnozy OE.
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 PassThru. Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Katalogowa cena FSA 740 z KTS 560
Katalogowa cena FSA 740 z KTS 560 wersja DEMO
FSA 050 tester usterek elektroniki 0 684 010 050
FSA 050 podręczny multimetr Bosch 0 684 010 050
FSA 050 tester wtryskiwaczy elektromagnetycznych 0684010050
FSA 050 tester wtryskiwaczy piezoelektrycznych 0 684 010 050
FSA 050 tester pojazdów hybrydowych i elektrycznych 0 684010050
FSA050 tester elektroniki w pojazdach 0 684 010 050
FSA 050 przykładowe pomiary - https://youtu.be/MeAnry7VCwM
Multimetr wysokiego napięcia FSA 050 testuje wszystkie elektryczne napędy i jest szybkim i wygodnym sposobem na kompetentne rozwiązywanie
problemów z pojazdami elektrycznymi i hybrydowymi. Dzięki poręcznemu FSA 050 warsztat będzie przygotowany na trend w kierunku napędów elektrycznych.
Kompaktowe, lekkie i intuicyjne urządzenie bezprzewodowe umożliwia wydajne i dokładne sprawdzanie napięcia, rezystancji, pojemności, ciągłości, izolacji oraz
badanie pojemności elementu piezo we wtryskiwaczach piezoelektrycznych. Jest to mały przyrząd o dużych możliwościach!
Fsa 050 Jako samodzielny przyrząd pozwala kontrolować wysokie napięcie oraz izolację w elektrycznych i hybrydowych układach napędowych
Podłączony jako moduł testowy do FSA 500 lub FSA 720/740: zwiększ funkcjonalność i efektywność warsztatu i kompleksowo dokumentuj wyniki pomiarów
Kompaktowy (220 x 110 x 65 mm): poręczny rozmiar zapewniający wydajną pracę
Lekki (0,8 kg): mobilne rozwiązanie na terenie warsztatu
Interfejs Bluetooth: najwyższa wygoda - przesyłaj bezprzewodowo wyniki pomiarów do komputera warsztatu lub stacji FSA
W komplecie z walizką, dwoma przewodami pomiarowymi, sondą wysokiego napięcia, płytą CD/DVD z CompacSoft [plus] i adapterem
Bluetooth-USB: jest to ekonomiczny pakiet do testowania elektrycznych układów napędowych
BOSCH BEA 850 - komfortowy zestaw do analizy spalin wykorzystywany w warsztatach i
SKP do badania układów w pojazdach .
BEA 850 BOSCH ANALIZATOR spalin benzyna diesel
BEA 850 Bosch jest wymaganym narzędziem dla profesjonalnych warsztatów samochodowych i SKP i wyposażony, aby spełnić wszystkie obecne i znane wymagania dotyczące analizy spalin w pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz jest w pełni zatwierdzony do oficjalnych testów MOT. Można również przetestować pojazdy napędzane gazem ziemnym.
Modułowe podejście do sprzętu Bosch gwarantuje elastyczne możliwości rozbudowy na przyszłość. BEA 850 można łatwo rozbudować o moduł KTS, aby zapewnić diagnostykę jednostki sterującej. Dodatkowe wyposażenie jak FSA 720 lub FSA 500 umożliwia pełną analizę systemów pojazdu w celu zaawansowanej diagnostyki usterek pomiar elektryki CAN.
Dodatkowo można wyposażyć stanowisko o Kts 560 co daje możliwość diagnozy i wnikliwej analizy błędów .Weryfikacja i pomoc w usunięciu usterki pomaga dokumentacja Esi 2.0 pakiety do wyboru przez warsztat zakres uwarunkowany od zapotrzebowania .
Testowanie i minimalizowanie emisji zanieczyszczeń za pomocą modułowej technologii pomiarowej – zgodnie z najnowszymi przepisami i z najwyższą dokładnością pomiaru. Aby to osiągnąć, warsztat wymaga solidnej, przyszłościowej technologii, z jasnymi wskazówkami dla operatora i prostą obsługą. Nowe przyrządy do analizy emisji firmy Bosch wyróżniają się łatwością obsługi i oszczędnością czasu. Innymi szczególnie ważnymi aspektami codziennej obsługi analizatorów spalin są krótkie czasy rozruchu i krótkie czasy pomiarów.
Znacznie więcej niż tylko badanie spalin weryfikacja diagnostyka BEA 850 BOSCH .
Bosch zapewnia warsztatom pełne spektrum, od prostego badania spalin do pełnej analizy układu emisji:
Analizator spalin do badania spalin
System diagnostyki spalin do diagnostyki błędów
Modułowy, rozszerzalny system oczyszczania spalin dla wydajnego warsztatu
Wszystkie urządzenia charakteryzują się wysoką sprawnością oraz zgodną z wymaganiami klienta dokumentacją wyników pomiarów i diagnostyki. Wszystkie są łatwe w obsłudze. Dzięki modułowej konstrukcji, wysokiej jakości standardowi i innowacyjnej technologii pomiarowej zawsze stanowią inwestycję na przyszłość.
BEA 850 Bosch w zakresie dostawy
19-calowy monitor TFT zapewniający bezodblaskowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości i szerokim kącie widzenia
Pilot zdalnego sterowania do łatwego i praktycznego użycia podczas testowania
Drukarka z osłoną pyłoszczelną, zapewniająca pełny wydruk wyników w formacie A4
Moduł pomiarowy silnika z przejrzyście rozmieszczonymi mocowaniami dla wszystkich kabli przejściowych
Dymomierz oleju napędowego — referencyjny dymomierz RTM 430 Bosch
Klawiatura zamontowana na rozkładanym i estetycznym schowku w wózku
Moduł komputerowy (PC) - wysokowydajny i wytrzymały komputer PC
Moduł pomiaru spalin (z tyłu urządzenia) – dokładny pomiar i niskie wymagania konserwacyjne dzięki długoterminowej stabilności
Wózek - stabilny, łatwy w przesuwaniu, kółka z możliwością blokady
Diagnostyka jednostki sterującej BEA 850 można rozbudować o moduł KTS OBD lub KTS 560 SDA,Passthru do diagnostyki usterek (opcjonalnie)
Oprogramowanie BEA 850
Oprogramowanie testowe BEA 850 można obsługiwać intuicyjnie, a jego przejrzyście rozmieszczone menu ekranowe gwarantuje wydajną sekwencję testową. Zintegrowana baza danych klientów zawiera historię pojazdu i dane klientów. Wyniki badania spalin są ostatecznie przesyłane do programu AU-PLUS w celach statystycznych.
Oprogramowanie umożliwia również pełne i wnikliwe badanie :
Test i diagnostyka benzyny:
Gaz Wartości CO, CO2, o2, HC, lambda, NO (opcja)
Pomiar prędkości
Temperatura oleju
Wiele krzywych - Do 6 mierzonych zmiennych może być wyświetlanych jednocześnie jako krzywa: CO, CO2, O2, HC, NO, prędkość obrotowa silnika i temperatura oleju
Test i diagnostyka oleju napędowego
Badanie zadymienia podczas swobodnego przyspieszania
Ciągłe badanie zadymienia dymu
Pomiar prędkości
pomiar temperatury oleju
Zoptymalizowana komunikacja danych w warsztacie CORE system
Zorientowana na użytkownika dokumentacja wyników pomiarów i diagnostyki wydruk
Integracja już istniejących analizatorów spalin Bosch ( możliwość modernizacji
Kompatybilny z siecią wlan
Przed pomiarem należy sprawdzić:
– sondę poboru spalin (czy nie uszkodzona)
– układ zewnętrzny wylotowy spalin (przewody)
– zbiornik na skropliny (opróżnić, wypełniony)
– filtr kondensacyjny
– filtr wstępny w zbiorniku na skropliny
– filtr wstępny na przewodzie 30 cm za sondą poboru spalin
– filtr dokładnego oczyszczania
BOSCH BEA 850 - komfortowy zestaw do analizy spalin wykorzystywany w warsztatach i
SKP do badania układów w pojazdach –outlet
BEA 850 BOSCH ANALIZATOR spalin benzyna diesel cena netto 8000 pln
BOSCH BEA 750 - komfortowy zestaw do analizy spalin wykorzystywany w warsztatach i
SKP do badania układów w pojazdach –outlet
BEA 750 BOSCH ANALIZATOR spalin benzyna diesel cena netto 10000 pln
+ Kts 515 0 684 400 515 cena netto 2770 pln
Lub Kts 560 cena netto 8050 pln z SDA diagnoza i odblokowanie bramek producenta .