W celu świadczenia usług na odpowiednim poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki te umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania strony internetowej oraz realizację podstawowych jej zadań, a po zaakceptowaniu przez Ciebie zgody, pliki cookies są przez nas wykorzystywane do dokonywania pomiarów i analiz korzystania ze strony internetowej oraz celów marketingowych. Strona wykorzystuje również pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z zewnętrznych narzędzi analitycznych i marketingowych. Aby wyrazić zgodę na instalowanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies wszystkich wskazanych wyżej kategorii kliknij przycisk "Zaakceptuj wszystko". Dodatkowe ustawienia plików cookies możesz zmieniać po kliknięciu przycisku „Zmień ustawienia”. Jeśli ustawienia odpowiadają Twoim preferencjom, aby wyrazić zgodę na instalowanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym w wybranym przez Ciebie zakresie kliknij przycisk "Zapisz ustawienia". Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce prywatności

W celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego wykorzystywane są pliki funkcjonalne. Dzięki tym plikom nasz serwis www jest wyświetlany prawidłowo dlatego możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, to jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.
thumb

Cristina 3 Etap regulacji wtryskiwaczy common rail.

Wysokiej jakości kompleks testowo-montażowy wtryskiwaczy Common Rail BOSCH, DENSO i DELPHI.

Kompleks naprawczo-testowy CRistina zajmuje się montażem i demontażem wtryskiwaczy Common Rail marek Bosch, Denso i Delphi, zgodnie z określonymi przez producenta etapami i tolerancjami mechanicznymi. Kompleks oferuje możliwość pomiaru odpowiednich tolerancji mechanicznych części wtryskiwaczy i charakterystyk elektrycznych elektromagnesu. Etapy montażu/demontażu i krytyczne punkty pomiarowe są przedstawione w wygodnych opisach instrukcji krok po kroku i odpowiednich obrazach samego procesu pracy.

ZESTAW PODSTAWOWY:

DL-CRN005 Stojak Cristina do pomiaru i regulacji parametrów wtryskiwacza

DL-KIP0025 Wskaźnik cyfrowy z możliwością podłączenia do komputera PC

DL-KIP0028 Adapter z kablem do podłączenia głowicy pomiarowej z komputerem

DL-CRN50094 Zestaw sond (11szt.)

DL-CRN50099 Zestaw adapterów (4szt.)

DL-CRistina Siłownik skoku zaworu z kompletem przewodów:

6.1. Kabel zasilający 220V.

6.2. Przedłużacz-adapter

6.3. Uniwersalny adapter kablowy do samochodów.

6.4. Adapter kablowy do samochodów ciężarowych

6.5. Przewód uziemiający

6.6. Złącze krokodylkowe do przewodu uziemiającego

6.7. Wtyczka do kalibracji rezystancji

6.8. Kabel USB z wtyczką A; Wtyczka USB B

6.9. Kabel USB z wtyczką A; Mikrowtyczka USB B

Oprogramowanie CRistina

podręcznik

KOMPLET:

DL-CRN005 Stojak Cristina do pomiaru i regulacji parametrów wtryskiwacza

DL-KIP 0025 Wskaźnik cyfrowy z możliwością podłączenia do komputera PC

DL-KIP 0028 Adapter z kablem do podłączenia głowicy pomiarowej z komputerem

DL-CRN50094 Zestaw sond (11szt.)

DL-CRN50099 Zestaw adapterów (4szt.)

DL-CRistina Siłownik skoku zaworu z kompletem przewodów:

6.1. Kabel zasilający 220V.

6.2. Przedłużacz-adapter

6.3. Uniwersalny adapter kablowy do samochodów.

6.4. Adapter kablowy do samochodów ciężarowych

6.5. Przewód uziemiający

6.6. Złącze krokodylkowe do przewodu uziemiającego

6.7. Wtyczka do kalibracji rezystancji

6.8. Kabel USB z wtyczką A; Wtyczka USB B

6.9. Kabel USB z wtyczką A; Mikrowtyczka USB B

Oprogramowanie CRistina

podręcznik

Mikroskop elektroniczny D-MV200UM

D-07147122 Klucz dynamometryczny 1/2″, 20-100 N,

DL-CR50104 Zestaw narzędzi do wyjmowania i ponownego zakładania pierścienia włóknistego w uchwytach dysz CR.

DL-UNI30390 CR Klucz do uchwytu dyszy, 30mm.

DL-UNI30389 Klucz do uchwytu dyszy CR, 29mm.

DL-UNI30435 Klucz do otwierania elektrozaworu uchwytu dyszy CR (Cummins), 28

DL-UNI30434 Klucz do otwierania elektrozaworu uchwytu dyszy Common Rail Man, 27

DL-UNI50046 Klucz do demontażu nakrętki pierścieniowej wtryskiwacza CR Nippodenso.

DL-UNI30545 Klucz do demontażu nakrętki pierścieniowej wtryskiwaczy CR Siemens

DL-UNI50050 Zestaw kluczy do montażu nakrętki elektromagnesu wtryskiwaczy CR-ośmiokątny 16, 17,5 Sześciokątny 14, 15, 17, 19, UNI30382 Klucz płaski sześciokątny z przyłączem dynamometrycznym 1/2″.

DL-CR30561 Bit specjalny SW 10.

DL-TORX10 Klucz do montażu i demontażu nakrętki pierścieniowej wewnętrznej 10mm, torx, Bosch CR

DL-TORX12 Klucz do montażu i demontażu nakrętki pierścieniowej wewnętrznej 12mm, torx, Bosch CR

Pęseta DL-AP2, niemagnetyczna

DL-08CR5-244 Zestaw podkładek 55 szt

DL-09CR5-219 Zestaw podkładek 55 szt

DL-11CR5-236 Zestaw podkładek 55 szt

DL-12CR5-245 Zestaw podkładek 130 szt

DL-16CR5-232 Zestaw podkładek 60 szt.

DL-18CR5-271 Zestaw podkładek 55 szt

DL-19CR5-273 Zestaw podkładek 55 szt.

DL-25CR5-288 Zestaw podkładek 55 szt.

DL-28CR5-287 Zestaw podkładek 110 szt

Imadło stołowe DL-125BIZON L=250mm

DL-STN Specjalny stół roboczy:

33.1. Szuflady

33.2. Perforowana płyta tylna

33.2. Lampa z uchwytami montażowymi

33.3. Półka na notes

33.4. Półka na urządzenie

Komputer stacjonarny lub notebook

DL-KIP010 Wskaźniki cyfrowe 0,01 (1szt.)

DL-KIP011 Wskaźnik cyfrowy 0,001(2szt.)

DL-KIP012 Wskaźnik cyfrowy 25,4 mm, 0,001mm (1 szt.)

DL-ST-01 Specjalne urządzenie zaciskowe.

D-07147120 Klucz dynamometryczny 1/4″-1/2″ , 1-25 N

D-1012020001 Taca ze stali nierdzewnej

D-M035 Mikrometr cyfrowy

DL-M040 Statyw mikrometryczny

DL-CRN50113 Zestaw kątomierzy,

DL-TX10 Klucz Тх 10.

DL-TX25 Klucz T 2,5 mm.

DL-TX30 Klucz T 3 mm.

DL-TR13U Klucz 13 mm.

DL-TR14U Klucz 14 mm.

DL-TR15U Klucz 15 mm.

DL-TR19U Klucz 19 mm.

DL-CR50052 Urządzenie do uzupełniania hydrokompensatora wtryskiwacza piezoelektrycznego Bosch

DL- UNI50043 Uniwersalny zacisk do mocowania w imadle wtryskiwaczy CR

DL-UNI50032 Zacisk do mocowania w imadle CR Denso

DL-1219KIT Zestaw kluczy/kluczy oczkowych 12mm, 13mm, 14mm, 15mm, 17mm, 19mm

DL-UNI30776 Klucz dynamometryczny z adapterem

Cena promocyjna z wyposażeniem 35000 pln brutto 

Zestaw oprzyrządowania do naprawy wtryskiwaczy CRI/CRIN 3 etap

0986610700 3 faza naprawy wtryskiwaczy Bosch

Zestaw oprzyrządowania do naprawy

CRI/CRIN - stopień 3 pełny

Narzędzia do pełnej naprawy wtryskiwaczy

Bosch Common-Rail, stosowanych w samochodach 

osobowych (CRI) i ciężarowych (CRIN).

Zalecany dla warsztatów, które do tej pory

nie naprawiały wtryskiwaczy.

Niezbędny komplet (pakiet) narzędzi i przyrządów pomiarowych, zgodny z oczekiwaniami i wyposażeniem będącym już w posiadaniu warsztatu.

Nowość w 3 etapie Bosch + Esi Evolution abonament

Większa i aktualizowana baza wtryskiwaczy (na początek 810 numerów)

- Skrócony czas naprawy o ponad, z pomijaniem niepotrzebnych kroków

- Możliwość naprawy nawet 6 wtryskiwaczy na raz

- Zapisywanie protokołów napraw

- Możliwość powrotu do niedokończonej naprawy

- Proste i przejrzyste menu oraz nawigacja po programie

- Aplikacja w języku polskim

- Abonament w wysokości 498 pln brutto  na pierwsze stanowisko oraz 250 zł brutto

na każde kolejn

Zakres dostawy:

- Walizka CRI/CRIN Set 2 (mierzenie i kalibrowanie)

- Walizka CRI/CRIN Set 3 (asortyment akcesoriów pomiarowych)

- Walizka CRI/CRIN Set 4 (zestaw początkowy)

- Walizka z kluczem dynamometrycznym i zawartością przeznaczoną dla specj. CRI

- Urządzenie sterujące CRR120 (wysterowanie pneumatyki) + instrukcja obsł.

- Urządzenie sterujące CRR220 (wysterowanie elektryki) + instrukcja obsł.

- Przyrząd do demontażu wtryskiwacza

- Przyrząd zaciskowy do montażu wtryskiwacza

- Zestaw do przezbrojenia

- Przyrząd do montażu cewki wtryskiwaczy CRI2.1 - CRR 130

- Walizka na podkładki regulacyj. CRI (sortery nie opisane) – w zestawie

- Walizka na podkładki regulacyjne CRI (sortery opisane) – kupić osobno do zestawu 0 986 610 703 

Wymagane akcesoria dodatkowe:

- Zestaw podstawowy podkładek regulacyjnych  F 00Z C99 016

- Zestaw podkładek regulacyjnych CRI  F 00Z C99 009

- Precyzyjny zasilacz sieciowy  1687022873 promocyjna cena Outle

Zestaw rozszerzający:

- Zestaw walizek CRI + CRIN

- Zestaw dodatkowy uzupełniający do CRIN poziom 3  0 986 610 705

- Zestaw dodatkowy uzupełniający CRIN poziom (z oklejonymi walizkami na podkładki) 0 986 610 707

- Zestaw podkładek regulacyjnych CRIN  F 00R J02 760

 -Walizka na podkładki regulacyjne CRIN (sortery opisane)

 – 0 986 610 707 ( nie ma w zestawie 707 0 986 610 950 )

Trzeci etap naprawy wtryskiwaczy

Trzeci stopień naprawy pozwala na wymianę wszystkich części zamiennych wtryskiwaczy. Dzięki precyzyjnym narzędziom i zarządzanemu komputerowo procesowi naprawy, możliwy

jest pomiar i regulacja parametrów funkcjonalnych mechanizmu sterującego wtryskiwacza oraz rozpylacza. Specjalistyczne oprogramowanie umożliwia dokładność pomiaru do 0,001 mm.

Poziom 2 – walizka CRI/CRIN

Walizka zawiera między innymi narzędzia do wymiany

pierścienia uszczelniającego wysokiego ciśnienia w CRI.

Płyta do zamocowania wtryskiwacza 0 986 613 600 podczas

montażu. Wymaga zastosowania kompletu narzędzi

0 986 613 650. Rozszerzenie narzędzi do wtryskiwaczy

CRIN poprzez zestaw 0 986 613 699 (uzupełnienie do walizki)

Narzędzia serwisowe CRI / CRIN / UI

System Common-Rail:

CRI/CRIN1

Bosch

Narzędzia do wymontowania i zamontowania CRI / CRIN

1 Wtryskiwacze elektromagnetyczne

System Common-Rail:

CRIN1

Bosch (stosowany z CRI 846 H)

Nazwa Nr katalogowy

Urządzenie do montażu rozpylaczy lub nakrętek

mocujących w CRI/CRIN

0 986 610 130

Zestaw do montażu o-ringów CRI/CRIN 0 986 612 930

Alternatywa

Urządzenie do montażu rozpylaczy lub nakrętek

mocujących w UI oraz podstawowe urządzenie

do montażu CRI/CRIN

(konieczny zestaw 0 986 613 500)

0 986 613 400

Zestaw akcesoriów do podstawowego urządzenia

montażowego CRI/CRIN

0 986 613 500

Nazwa Nr katalogowy

Imadło montażowe do zamocowania

wtryskiwaczy

0 986 613 600

Walizka CRI/CRIN

0 986 613 650

Zestaw narzędzi do wtryskiwaczy CRIN

0 986 613 650)

0 986 613 699

Urządzenie do obracania wtryskiwacza 0 986 611 481

Przyrząd do wyciągania wtryskiwacza CRI 0 986 611 499

Narzędzie udarowe do wtryskiwacza (CR) 0 986 612 727

Zestaw do czyszczenia gniazda wtryskiwacza w głowicy 0 986 612 729

Sworzeń i zaślepki do zaślepienia komory spalania 0 986 612 734

Ściągacz do wtryskiwacza 0 986 612 782

Uchwyt do wyciągania dla CRI (MB, PSA) 0 986 612 872

System Common-Rail:

CRI/CRIN1 Bosch

Narzędzia do pełnej naprawy wtryskiwaczy Bosch

Common-Rail, stosowanych w samochodach osobowych (CRI) i ciężarowych (CRIN).

Niezbędny komplet (pakiet) narzędzi i przyrządów pomiarowych, zgodny z oczekiwaniami i wyposażeniem

będącym już w posiadaniu warsztatu.

Dla warsztatów, które do tej pory nie naprawiały wtryskiwaczy.

Pakiet dla początkujących: CRI poziom 3

Narzędzia serwisowe

Dla warsztatów, które do tej pory nie naprawiały wtryskiwaczy.

Pakiet dla początkujących: CRIN poziom 3

Zestaw rozszerzający

Poziom 3 - narzędzia do pełnej naprawy elektromagnetycznych wtryskiwaczy Bosch

1 Wtryskiwacze elektromagnetyczne

Nazwa Nr katalogowy

Pakiet dla początkujących CRI poziom 3 0 986 610 700

Pakiet dla początkujących CRI poziom 3

(z oklejonymi walizkami na podkładki)

0 986 610 703

Zakres dostawy:

Walizka CRI/CRIN Set 2 (mierzenie i kalibrowanie)

Walizka CRI/CRIN Set 3 (asortyment akcesoriów pomiarowych)

Walizka CRI/CRIN Set 4 (zestaw początkowy)

Walizka z kluczem dynamometrycznym i zawartością przeznaczoną dla

Urządzenie sterujące CRR120 (wysterowanie pneumatyki) + instrukcja obsł.

Urządzenie sterujące CRR220 (wysterowanie elektryki) + instrukcja obsł.

Przyrząd do demontażu wtryskiwacza

Przyrząd zaciskowy do montażu wtryskiwacza

Zestaw do przezbrojenia

Przyrząd do montażu cewki wtryskiwaczy CRI2.1 - CRR 130

Walizka na podkładki regulacyj. CRI (sortery nie opisane) – w zestawie

Walizka na podkładki regulacyjne CRI (sortery opisane) – kupić osobno do zestawu 0 986 610 703

0 986 610 940

Wymagane akcesoria dodatkowe

Podstawowe zestawy podkładek regulacyjnych

(rzędy A, B, C)

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych CRI

(rzędy D, E, F, G, H, J)

Precyzyjny zasilacz sieciowy 1 687 022 873

Zestaw rozszerzający

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw dodatk. uzupełniający do CRIN poziom 3 0 986 610 705

Zestaw dodatkowy uzupełniający CRIN poziom 3

(z oklejonymi walizkami na podkładki)

0 986 610 707

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych do

CRIN (rzędy K, L, M, N, P, R)

Walizka na podkładki regulacyjne CRIN (sortery opisane)

– kupić osobno do zestawu 0 986 610 707 – nie ma w zestawie 707

Nazwa Nr katalogowy

Pakiet dla początkujących CRIN poziom 3 0 986 610 710

Zakres dostawy:

Walizka CRI/CRIN Set 2 (mierzenie i kalibrowanie)

Walizka CRI/CRIN Set 3 (asortyment akcesoriów pomiarowych)

Walizka CRI/CRIN Set 4 (zestaw początkowy)

Walizka z kluczem dynamometrycznym i zawartością dla specj CRI

Urządzenie sterujące CRR120 (wysterowanie pneumatyki), podręcznik

Urządzenie sterujące CRR220 (wysterowanie elektryki), podręcznik

Przyrząd do demontażu wtryskiwacza

Przyrząd zaciskowy do montażu wtryskiwacza

Zestaw do przezbrojenia

Wymagane akcesoria dodatkowe

Podstawowe zestawy podkładek regulacyjnych

(rzędy A, B, C)

patrz str. 13

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych do

CRIN (rzędy K, L, M, N, P, R)

patrz str. 13

Precyzyjny zasilacz sieciowy 1 687 022 873

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw dodatk. uzupełniający do CRI poziom 3 0 986 610 715

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych CRI

(rzędy D, E, F, G, H, J)

patrz str. 13

Narzędzia serwisowe

Dla warsztatów, które już naprawiają wtryskiwacze

w oparciu technologię i narzędzia poziomu 1 (wymiana

rozpylaczy) oraz poziomu 2 (wymiana wysokociśnieniowego pierścienia uszczelniającego).

Zestaw uzupełniający do poziomu 3 CRI

Dla warsztatów, które już naprawiają wtryskiwacze

w oparciu technologię i narzędzia poziomu 1 (wymiana

rozpylaczy) oraz poziomu 2 (wymiana wysokociśnieniowego pierścienia uszczelniającego).

Zestaw uzupełniający do poziomu 3 CRIN

Zestaw rozszerzający Zestaw rozszerzający

System Common-Rail:

CRI/CRIN1

Bosch 1 Wtryskiwacze elektromagnetyczne

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw uzupełniający do poziomu 3 CRI 0 986 610 750

Zakres dostawy:

Walizka CRI/CRIN Set 2 (mierzenie i kalibrowanie)

Walizka CRI/CRIN Set 3 (asortyment akcesoriów pomiarowych)

Walizka z kluczem dynamometrycznym i zawartością dla specj. CRI

Urządzenie sterujące CRR120 (wysterowanie pneumatyki), podręcznik

Urządzenie sterujące CRR220 (wysterowanie elektryki), podręcznik

Zestaw do przezbrojenia

Walizka CRI na podkładki regulacyjne (sortery nie opisane)

Przyrząd do montażu CRR 130 (CRI 2.1)

Wymagane akcesoria dodatkowe

Podstawowe zestawy podkładek regulacyjnych (rzędy A, B, C)

patrz str. 13

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych

CRI (rzędy D, E, F, G, H, J)

patrz str. 13

Precyzyjny zasilacz sieciowy 1 687 022 873

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw dodat. uzupełniający do CRIN poziom 3 0 986 610 725

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych do

CRIN (rzędy K, L, M, N, P, R)

patrz str. 13

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw uzupełniający do poziomu 3 CRIN 0 986 610 760

Zakres dostawy:

Walizka CRI/CRIN Set 2 (mierzenie i kalibrowanie)

Walizka CRI/CRIN Set 3 (asortyment akcesoriów pomiarowych)

Walizka z kluczem dynamometrycznym i zawartością dla CRI specj.

Urządzenie sterujące CRR120 (wysterowanie pneumatyki), podręcznik

Urządzenie sterujące CRR220 (wysterowanie elektryki), podręcznik

Zestaw do przezbrojenia

Walizka CRIN na podkładki regulacyjne (sortery nie opisane)

Przyrząd do montażu CRR 130 (CRI 2.1)

Wymagane akcesoria dodatkowe

Podstawowe zestawy podkładek regulacyjnych

(rzędy A, B, C)

patrz str. 13

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych

do CRIN (rzędy K, L, M, N, P, R)

patrz str. 13

Precyzyjny zasilacz sieciowy 1 687 022 873

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw dodat. uzupełniający do CRI poziom 3 0 986 610 735

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych CRI

(rzędy D, E, F, G, H, J)

patrz str. 13

12

Narzędzia serwisowe

System Common-Rail:

CRIN1

Bosch na rynek Japonii oraz USA 1 Wtryskiwacze elektromagnetyczne

Poziom 3 - narzędzia do pełnej naprawy elektromagnetycznych wtryskiwaczy Bosch

Dla warsztatów, które zamierzają uzupełnić swoją ofertę napraw lub specjalizować się w naprawie elektromagnetycznych

wtryskiwaczy montowanych w Japonii i USA (0 445 120 047, -048, -049, -058, -072, -073, -076, -090, -091, -093,

-095, -109, -126, -243 oraz 0 445 120 008)

Narzędzia do pełnej naprawy wtryskiwaczy Bosch

Common-Rail produkowanych na rynek Japonii i USA,

stosowanych w samochodach ciężarowych (CRIN).

Niezbędny komplet specjalistycznych narzędzi

i przyrządów pomiarowych, zgodny z wymaganiami

warsztatów na tych rynkach.

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw rozszerzający do CRIN Japonia/USA 0 986 610 845

Wymagane akcesoria dodatkowe

Zestaw podkładek regulacyjnych (rząd R) F 00R J03 110

Pakiet dla początkujących CRIN poziom 3 0 986 610 710

Zakres dostawy:

Walizka CRI/CRIN Set 2 (mierzenie i kalibrowanie)

Walizka CRI/CRIN Set 3 (asortyment akcesoriów pomiarowych)

Walizka CRI/CRIN Set 4 (zestaw początkowy)

Walizka z kluczem dynamometrycznym i zawartością dla specj CRI

Urządzenie sterujące CRR 120 (wysterowanie pneumatyki),

instrukcja obsługi

Urządzenie sterujące CRR 220 (wysterowanie elektryki),

instrukcja obsługi

Przyrząd do demontażu wtryskiwacza

Przyrząd zaciskowy do montażu wtryskiwacza

Zestaw do przezbrojenia

Wymagane akcesoria dodatkowe

Podstawowe zestawy podkładek

regulacyjnych (rzędy A, B, C)

patrz str. 13

Specjalne zestawy podkładek regulacyjnych

do CRIN (rzędy K, L, M, N, P, R)

patrz str. 13

Precyzyjny zasilacz sieciowy 1 687 022 873

13

System Common-Rail:

Podkładki regulacyjne CRI(N) FCR Poziom 3

Istnieje możliwość zamówienia pojedynczych podkładek

z każdego zestawu – posiadają one oddzielne numery zamówieniowe.

Podkładki Bosch pozwalają na wykonanie profesjonalnej

naprawy wtryskiwaczy, przywracającej fabryczne parametry pracy. Nowe numery podkładek regulacyjnych

obejmują poszczególne rzędy (typy) podkładek.

Wszystkie numery pakowane są w zestawy zawierające 5

sztuk podkładek.

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw podstawowy CRI/N:

Komplet podkładek regulacyjnych rząd A

Siła sprężyny zaworu CRI1;

Siła sprężyny dyszy rozpylacza we wszystkich

CRI(N)

F 00Z C99 669

Komplet podkładek regulacyjnych rząd B

Skok iglicy rozpylacza;

F 00Z C99 721

Komplet podkładek regulacyjnych rząd C

Skok iglicy rozpylacza, element naciskowy;

F 00Z C99 759

Nazwa Nr katalogowy

Zestaw CRIN:

Komplet podkładek regulacyjnych rząd K

Skok pośredni w CRIN2-3;

F 00R J04 735

Komplet podkładek regulacyjnych rząd L

Naprężenie wstępne sprężyny elektromagnesu CRIN;

F 00R J04 733

Komplet podkładek regulacyjnych rząd M

Skok rdzenia zaworu sterującego CRIN2-3;

F 00R J04 734

Komplet podkładek regulacyjnych rząd N

Skok rdzenia zaworu sterującego CRIN1;

F 00R J04 731

Komplet podkładek regulacyjnych rząd P

Szczelina resztkowa CRIN1;

F 00R J04 732

Komplet podkładek regulacyjnych rząd R

(CRIN USA i Japońskie)

Regulacja skoku pośredniego Japan

CRIN2+3;

Nazwa Nr katalogowy F 00R J03 110

Zestaw CRI:

Komplet podkładek regulacyjnych rząd D

Szczelina powietrzna CRI 2.1;

F 00Z C99 785

Komplet podkładek regulacyjnych rząd E

Siła sprężyny zaworu CRI2.2;

F 00Z C99 983

Komplet podkładek regulacyjnych rząd F

Skok pośredni CRI2.0, 2.2;

F 00Z C99 818

Komplet podkładek regulacyjnych rząd G

Siła sprężyny zaworu CRI2.1;

F 00Z C99 831

Komplet podkładek regulacyjnych rząd H

Szczelina powietrzna (z wyjątkiem CRI 2.1);

Skok rdzenia zaworu sterującego CRI2.1;

F 00Z C99 858

Komplet podkładek regulacyjnych rząd J

Skok rdzenia zaworu sterującego CRI1, 2.0,2.2;

F 00Z C99 955

Aktualizacja 3 etap naprawy wtryskiwaczy

Firma Bosch udostępniła aktualizację oprogramowania sterowników

CRR920, systemu pomiarowego Stopień 3 do naprawy wtryskiwaczy Common Rail CRI/CRIN.

Nowa baza danych oznaczona wersją V4.49 , została zaktualizowana o 84 numery nowych lub zmienionych wtryskiwaczy.

Poniżej instrukcja aktualizacji sterownika wraz z listą uaktualnionych wtryskiwaczy.

W celu aktualizacji programu CRR 920 do III etapu.

Podczas naprawy wtryskiwaczy CRI 2-16 należy wybrać w programie CRR 320 dane do CRI 2.2.

Dla wtryskiwacza 0445110408 CRI2-16OHW_DGV_M15_BF wymagane wgrać

dane do klucza dynamometrycznego od wtryskiwacza CRI22_DGV_M15_BF.

Baza danych Evolution Esi  Alwi

Bosch CRR 920

Poniżej przedstawiono nowe lub zmienione numery wtryskiwaczy dla bazy danych V4.49 ‐ Build 284 (15.03.2017):

0 445 110 408;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 408;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 410;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 410;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 411;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 411;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014Alwi

0 445 110 423;500; CRI22_DGV_M15_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 423;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 425;500; CRI22_DGV_M15_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 425;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 439;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 439;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 450;500; CRI22_DGV_M15_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 450;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014Alwi

0 445 110 455;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 455;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 457;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 457;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 489;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 489;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 497;500; CRI22_DGV_M15_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 497;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 498;500; CRI22_DGV_M15_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 498;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 499;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 499;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 502;550; CRI20_DGV_M17_BF; CRI2.0;01.09.2014Alwi

0 445 110 502;900; CRI20_AHE_C; CRI2.0;01.09.2014

0 445 110 519;550; CRI2‐16‐OHW_DGV_M17_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 519;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 540;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 540;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 543;500; CRI22_DGV_M15_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 543;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014Alwi

0 445 110 545;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 545;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 558;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 558;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 559;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 559;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014Alwi

0 445 110 560;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 560;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 561;500; CRI2‐16‐OHW_DGV_M15_BF; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 561;900; CRI2‐16‐OHW_AHE_C; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 110 565;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 565;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 566;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 566;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.201.Alwi

0 445 110 600;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 600;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 601;550; CRI22_DGV_M17_BF; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 601;900; CRI22_AHE_C; CRI2.2;01.09.2014

0 445 110 997;999; CRI2‐16‐OHW_CAL; CRI2‐16‐OHW;01.09.2014

0 445 120 047;0; CRIN2‐L; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 047;900; CRIN2‐L_AHE_C; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 048;0; CRIN2‐L; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 048;900; CRIN2‐L_AHE_C; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 049;0; CRIN2‐L; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 049;900; CRIN2‐L_AHE_C; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 058;0; CRIN2‐H; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 058;900; CRIN2‐H_AHE_C; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 072;0; CRIN3‐L; CRIN3‐L;30.09.2013

0 445 120 072;900; CRIN3‐L_AHE_C; CRIN3‐L;30.09.2013

0 445 120 073;0; CRIN3‐L; CRIN3‐L;30.09.2013

0 445 120 073;900; CRIN3‐L_AHE_C; CRIN3‐L;30.09.2013

0 445 120 076;0; CRIN3‐L; CRIN3‐L;30.09.2013

0 445 120 076;900; CRIN3‐L_AHE_C; CRIN3‐L;30.09.2013

0 445 120 090;0; CRIN2‐L; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 090;900; CRIN2‐L_AHE_C; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 091;0; CRIN2‐L; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 091;900; CRIN2‐L_AHE_C; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 093;0; CRIN2‐L; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 093;900; CRIN2‐L_AHE_C; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 095;0; CRIN2‐H; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 095;900; CRIN2‐H_AHE_C; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 109;0; CRIN2‐H; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 109;900; CRIN2‐H_AHE_C; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 118;0; CRIN3 ; CRIN3;30.09.2013

0 445 120 118;900; CRIN3_AHE_C; CRIN3;30.09.2013

0 445 120 126;0; CRIN2‐L; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 126;900; CRIN2‐L_AHE_C; CRIN2‐L;30.09.2013

0 445 120 243;0; CRIN2‐H; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 243;900; CRIN2‐H_AHE_C; CRIN2‐H;30.09.2013

0 445 120 997;999; CRINJD_CAL; CRIN3‐L;30.09.2013

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów

osobowych grupy VW za pomocą 3 etap naprawy Bosch .

Auto Majster Technologia  naprawy pompowtryskiwaczy .

Dystrybutor wyposażenia Bosch

Dci 200 / Dci 700 / Eps 205 / BTS serwis /Szkolenia

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW 1.9TDI 3 Etap

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW 2.0TDI Etap 3

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW VDO 2.0 Naprawa

Regeneracja za pomocą 3 fazy Bosch do PD/UIP

Bosch Quality Scan

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW

Naprawy pomp CP4 i POMP FAZOWANYCH CP4

Wyłączność na naprawy pomp CP4 BDC Bosch

Szkolenia techniczne + technologie naprawcze Praktyka

VW TDI z pompowtryskiwaczami nadal budzi szacunek. Systemy zasilania silników diesla w samochodach osobowych z pompowtryskiwaczami były powszechnie stosowane w markach koncernu VW od 1997 roku.

Stosowano dwa główne rodzaje pompowtryskiwaczy – pierwszej generacji UIP1.x do silników z dwoma oraz drugiej generacji UIP2.0 do silników z czterema zaworami na cylinder. W pierwszej generacji występuje jeszcze kilka podtypów różniących się częściowo budową wewnętrzną.

Od roku 2009 zaczęto je sukcesywnie zastępować układem Common Rail, a w roku 2012 zaprzestano ich produkcji i stosowania w samochodach europejskich. Wycofanie wynikało z konieczności wprowadzenia więcej niż dwóch faz wtrysku, tak by dostosować układ wtryskowy do wymagań kolejnych norm spalin. Systemy CR pod wieloma względami bardziej się do tego nadają.

Niemniej jednak pojazdy z pompowtryskiwaczami są wciąż powszechnie użytkowane w krajach europejskich. Oznaczenie TDI nadal budzi szacunek. Szczególnie chętnie ze względu na dużą niezawodność importowane są do krajów Europy Wschodniej w tym również do Polski.

Obecnie auta te znajdują się w „szczytowym momencie” napraw z uwagi na fakt, że najwięcej produkowano ich w latach 2002-2008, co oznacza, że mają już około 8-14 lat.

I i II etap naprawy 0986 610 825

Około roku 2007 firma Bosch wprowadziła I oraz II etap napraw tych elementów wtryskowych.

Naprawa obejmowała głównie:

wymianę zestawu końcówki wtrysku wraz z nakrętką oraz uszczelnień zewnętrznych

regulację ciśnienia otwarcia końcówki wtrysku (rozpylacza)

testowanie na stanowisku EPS 815 z wyposażeniem Cam Box

W owym czasie taki poziom naprawy był wystarczający, ponieważ przebiegi kilometrowe samochodów wyposażony  układy nie powodowały w większości rozregulowania lub zużycia elektromagnetycznego zaworu sterującego. Zużyciu ulegały głównie końcówki wtrysku, podlegające obciążeniom termicznym oraz uszczelnienia w głowicy silnika.

Obecnie przebiegi tych aut są znacznie większe, więc często wymiana elementów dolnej części pompowtryskiwacza i uszczelnień nie gwarantuje prawidłowej pracy. Przyczyną tego może być nieprawidłowy początek wtrysku tzw. BIP-u, którego wartość zależy od prawidłowych skoków iglicy, nacisków sprężyn i sprawności elektromagnesu sterującego.

Budowa zespołu elektromagnetycznego zaworu sterującego UIP Budowa zespołu elektromagnetycznego zaworu sterującego UIP

BIP – faktyczny początek wtrysku

Jednym z najważniejszych parametrów pracy pompowtryskiwacza jest właśnie BIP (Begin of Injection Period), będący faktycznym początkiem wtrysku.

Wykres prądu i napięcia w czasie, prezentujący BIP

Wykres prądu i napięcia w czasie, prezentujący BIP

Powyższy wykres przedstawia przebieg napięcia oraz prądu sterującego pracą pompowtryskiwacza w czasie, na którym BIP został wskazany strzałką. Wspomniany BIP powinien mieścić się w granicach tolerancji określonej przez producenta. Na podstawie tej wartości odniesionej do sygnałów z czujników obrotów wału korbowego oraz czujnika Halla na wałku rozrządu, sterownik silnika steruje podstawowym parametrem jego pracy czyli przebiegiem zapłonu w stosunku do GMP oraz czasem wtrysku czyli dawką.

Z czasem, z powodu milionów cykli pracy wykonanych przez pompowtryskiwacz, obniża się sprawność elementów mechanicznych zaworu sterującego czyli: pasowanie iglicy sterującej w korpusie, szczelność przylgni gniazda, wielkość skoku iglicy oraz napięcie sprężyny cofającej. Uszkodzenia przekładają się na opóźnienie wtrysku oraz niepełne dawki wtryskiwanego paliwa, co objawia się zazwyczaj obniżeniem mocy silnika, nierówną pracą, dymieniem i zawyżonym zużyciem paliwa.

 

III etap naprawy

Kompletny zestaw narzędzi III etapu napraw pompowtryskiwaczy

Kompletny zestaw narzędzi III etapu

napraw pompowtryskiwaczy

 

W roku 2016 firma Bosch rozszerzyła technologię regeneracji pompowtryskiwaczy, którą nazwano „trzecim etapem naprawy”. Jak zwykle postawiono na profesjonalizm pozwalający wykonać skuteczną naprawę wysokiej jakości w odniesieniu do realnej wartości samochodu.

 

Opracowano specjalistyczne narzędzia umożliwiające wykonanie precyzyjnych pomiarów i regulacji poszczególnych części oraz parametrów funkcjonalnych w obszarze zaworu sterującego. Wielkości te mierzy się i ustawia z mikronową dokładnością.

Nowy etap naprawy polega głównie na przywróceniu właściwej kinematyki i dynamiki pracy zaworu poprzez wyregulowanie właściwego skoku iglicy sterującej oraz napięcia sprężyny cofającej. Regulację skoku wykonujemy poprzez wymianę tarczy prowadzącej, znajdującej się między tłoczkiem uszczelniającym a elektromagnesem, natomiast napięcie sprężyny poprzez podkładkę regulacyjną umieszczoną nad sprężyną. Dzięki takim ustawieniom uzyskujemy prawidłowy BIP podczas pracy silnika, który po naprawie należy sprawdzić podczas testu na stole probierczym.

Aby umożliwić precyzyjne pomiary trzeciego etapu naprawy w zestawi

precyzyjny cyfrowy miernik „zegarowy” 

urządzenie do sprawdzania szczelności pompowtryskiwacza 

narzędzia kalibracyjno-pomiarowe

wyposażenie do imadła montażowego umożliwiające zamocowanie pompowtryskiwaczy podczas wykonywania czynności naprawczych

walizka z podkładkami regulacyjnymi

Precyzyjny wysokościomierz cyfrowy

Precyzyjny wysokościomierz cyfrowy

 

Urządzenie do testowania szczelności

Urządzenie do testowania szczelnoś

Przebieg naprawy

Demontaż pompowtryskiwacza w imadle naprawczym

Demontaż pompowtryskiwacza w imadle naprawczym

Pomiar cyfrowym miernikiem

Pomiar cyfrowym miernikiem

Przed przystąpieniem do naprawy należy sprawdzić działanie pompowtryskiwacza na stanowisku diagnostycznym EPS 815 wyposażonym w

zestaw testowy Cambox, umożliwiający identyfikację usterek.

Wszystkie czynności naprawcze serwis wykonuje w oparciu o dokumentację dostępną w programie ESI Tronic K zawierającą dokładne instrukcje naprawcze.

W instrukcjach „krok po kroku” są opisane kolejne etapy naprawy wraz z dokładnymi siłami docisku oraz momentami dokręcania. Wspomniane siły oraz momenty dokręcania są jednymi z najważniejszych informacji przy precyzyjnej naprawie

pompowtryskiwaczy UIP, szczególnie nakrętki cewki.

Naprawę pompowtryskiwacza w obszarze elektrozaworu rozpoczyna się od zamocowania pompowtryskiwacza w przeznaczonym do tego uchwycie umieszczonym

w specjalnym imadle posiadającym śrubę dociskową (Rys. 6). Następnie wykonuje się demontaż, mycie i weryfikację poszczególnych części. Jeżeli

stwierdzamy, że iglica i gniazdo są sprawne, przechodzimy do wykonania kilku czynności pomiarowych umożliwiających

dobranie właściwych elementów regulacyjnych, których wymiana pozwala na uzyskanie prawidłowego skoku i nacisku sprężyny cofającej iglicę.

Pomiarów dokonuje się przy użyciu precyzyjnego cyfrowego czujnika pomiarowego wyposażonego w odpowiednie adaptery dostosowane do pomiaru danej

wielkości (Rys. 7). Następnie wykonuje się obliczenia precyzyjnej podkładki regulującej. Za pomocą przyrządów pomiarowych oraz dodatkowych elementów montażowych możemy przystąpić do precyzyjnej regulacji skoku iglicy, a tym samym BIP-u.

Testowanie pompowtryskiwacza po naprawie.

Końcowym etapem naprawy jest wykonanie testu szczelności zmontowanego pompowtryskiwacza oraz testowanie na stanowisku EPS 815, podczas

którego mierzymy dawki w kilku punktach obciążenia oraz rzeczywistą wartość BIP-u.

Naprawa przeprowadzona z użyciem właściwych części zamiennych oraz wyposażenia Bosch gwarantuje poprawną pracę silnika jeszcze przez wiele tysięcy kilometrów.

Należy pamiętać, że przy kompleksowej naprawie należy zawsze wymieniać oryginalny zestaw końcówki wtrysku jeżeli przebieg pompowtryskiwacza wynosi ponad 200-250 tys. km.

0986 610 825 3 ETAP PD - naprawy pompowtryskiwaczy .

3 Etap naprawy Ui-P numet 0986 610 825 cena 23.000 brutto

UI-P Zestaw narzędzi; składa się z

0986 610 825 Uchwyt montażowy UI-P1

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW 1.9TDI 3 Etap

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW 2.0TDI Etap 3

Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW VDO 2.0 Naprawa

Do wymiany; elektromagnesu;

Uchwyt montażowy UI-P2 Do wymiany; elektromagnesu;

Urządzenie pomiarowe do pomiaru szczelin i, skoków.

www.krugerq.com

https://youtu.be/-WouRh5gAmo

Dociskacz Do UI-P1.x;

Dociskacz Do UI-P2;

Zestaw montażowy; sprężyny; Do UI-P1.x & UI-P2;

Uchwyt do pom. szczelności Do UI-P1.

Uchwyt do pom. szczelności Do UI-P2

Przewody połączeniowe; pneumatyczne

Próba szczelności

Urządzenie do montażu

(UI-P1.x & UI-P2)Zestaw do przebudowy

imadła z kierownicą; Do imadeł 0 986 613 400

Adapter podłączeniowy; UI-P1

Pomiar podciśnienia

Adapter podłączeniowy UI-P2

Pomiar podciśnienia

Urządzenie pomiarowe

Dobór podkładki docisku,sprężyny iglicy,UI P1.x & UI-P2

Płyta pomiarowa

Czujnik zegarowy Pomiar skoku i szczeliny

Walizka Narzędzia pomiarowe;

Walizka Na podkładki regulacyjne

Cena zestawu do pompowtryskiwaczy 23900 pln brutto 

3 etap pompowtryskiwacze szkolenie -praktyka 

Organizujemy szkolenia praktyczne z zakresu naprawy i regulacji układów paliwowych.